U poliklinici Simonić nastavlja se dugogodišnja ranija suradnja i multidisciplinarni pristup u dijagnostici i liječenju psihosomatskih kožnih bolesti bolesti u djece, adolescenata i odraslih. Također, nudimo usluge dijagnostike i liječenja psihičkih poremećaja adolescenata i odraslih s naglaskom na pravovremeno otkrivanje problema s ciljem prevencije razvoja bolesti.

Znakovi koji ukazuju na potrebu konzultacije sa psihijatrom za adolescente mogu biti različiti poput promjene na planu postizanja školskog uspjeha, poteškoće u svladavanju svakodnevnih problema, promjene u spavanju i hranjenju, smetnje sna, česte pritužbe na tjelesne smetnje, poremećaji raspoloženja, konzumacija alkohola ili droga, česti izljevi ljutnje ili agresije, prijetnje bijegom od kuće, opozicija autoritetima, izostajanje s nastave, prijetnje samopovređivanjem ili povređivanjem drugih, čudne misli ili osjećaji, strahovi…

Promjene uvjeta života djece i adolescenata najčešće djeluju stresno i traže prilagodbu novonastale situacije ( npr. rastava roditelja, gubitak ili bolest roditelja, bolest djeteta ili adolescenta, promjene mjesta življenja i školovanja).

U navedenim stresnim situacijama kod djece i adolescenata možemo očekivati promjene u ponašanju, učenju ili pak pojavu opetovanih tjelesnih smetnji.
Psihijatrijske intervencije obuhvaćaju i psihoterapiju, to je psihološka metoda liječenja koja se temelji na odnosu terapeuta i bolesnika. U poliklinci nudimo individualnu psihoterapiju, grupnu psihoterapiju te obiteljsku i bračnu psihoterapiju.

Ostale djelatnosti

Interna medicina – Reumatologija

Reumatologija je subspecijalizacija interne medicine koja se bavi dijagnosticiranjem i liječenjem autoimunih i upalnih reumatskih bolesti.

Dermatovenerologija

Poliklinika Simonić pruža usluge dijagnostike i liječenja kožnih promjena i bolesti dojenčadi, djece, adolescenata i odraslih i preventivne dermatoskopske preglede madeža.