Poliklinika Simonić pruža usluge dijagnostike i liječenja kožnih promjena i bolesti dojenčadi, djece, adolescenata i odraslih.

KRONIČNE UPALNE AUTOIMUNE KOŽNE BOLESTI

Dugi niz godina prakticiranja suradnje s psihijatrima i psiholozima rezultiralo je kliničkom spoznajom o značajnoj ulozi koju imaju psihički čimbenici na pojavu i tijek mnogih kožnih bolesti, posebice kroničnih, upalnih i imunološki posredovanih poput psorijaze, vitiliga, atopijskog dermatitisa i dr. Te su bolesti imunološki posredovane a nastaju međudjelovanjem genetskih i okolišnih čimbenika, psihički stres je čest okidač za pojavu ili pogoršanja tih bolesti. U kožnim bolestima poput , seboroičnog dermatitisa odraslih, lihen planusa , kronične urtikarije, žarišnog ili difuznog ispadanja vlasi, u autoimunim sistemskih bolestima koje se ispoljavaju i na koži psihički stres je važan okidač bolesti.

Stoga je sveobuhvatno i individualno liječenje uz ravnopravnu suradnju dermatologa, psihijatra i reumatologa nužno za dugotrajniji uspjeh u liječenju i poboljšanju kvalitete života.

Postoje bolesti u kojih su kožni simptomi posljedica psihopatologije pacijenta poput npr. dermatitis artefacta .U takvim slučajevima važna je rana psihijatrijska dijagnostika i tijekom liječenja interdisciplinarna suradnja.

DJEČJA DERMATOLOGIJA

Pružamo usluge dijagnostike i liječenja kožnih promjena i bolesti u dojenačkoj dobi, u djece školske dobi i adolescenata. Najčešće bolesti dječje dobi u dermatologiji su virusne bradavice i moluske, parazitarne bolesti (svrab), gljivične i bakterijske infekcije kože i vlasišta, a česti su kožni osipi uzrokovani virusima.

U dojenačkoj dobi često se javlja seboroični dermatits i atopijski dermatitis u čijem liječenju je potrebno kliničko iskustvo dermatologa i suradnja roditelja.

U djece školske dobi cesto se javljaju dermatoze poput granuloma anulare, numularnog dermatitisa, parapsorijaze ( Pityriasis lichenoides) i psorijaze.

Kod približno jedne trećine bolesnika sa psorijazom bolest počinje prije petnaeste godine života. Psihički stres i infekcije respiratornog sustava najčešći su rizični čimbenici za pojavu psorijaze u dječjoj dobi i adolescenciji. Naime , adolescencija kao ranjiviji preiod odrastanja s mnogobrojnim ciljevima na putu oblikovanja zdrave osobnosti , čini se predstavlja kritičnu fazu za pojavu psorijaze ali i i pogoršanje drugih dermatoza poput atopijskog dermatitisa.

U adolescenciji se može prvi puta pojaviti i vitligo a to je stečena hipomelanoza kože karakterizirana mliječno bijelim pjegama i može biti udružena sa drugim autoimunim bolestima, liječenje je multidisciplinarno. U adolescenciji česti kožni problemi su akne, stres pogoršava akne, važno je pravovremeno započeti liječnje kako bi se spriječilo stvaranje ožiljnih promjena. U liječenju kroničnih kožnih bolesti u djece i adolescenata često je potrebna interdisciplinarna suradnja dermatologa i dječjeg psihijatra u cilju postizanja optimalnog ishoda liječenja.

Poliklinika Simonić je jedina zdrastvena ustanova u Rijeci koja pruža usluge takvog sveobuhvatnog pristupa i liječenja.

OSTALE USLUGE

Od ostalih usluga u poliklinici Simonić izdvajamo preglede madeža u djece i odraslih (dermatoksopija), te dijagnosticiranje i liječenje benignih i malignih kožnih tumora.

Pružamo usluge liječenja  seboroičnih bradavica, fibroma, aktiničkih keratoza, virusnih bradavica na koži i sluznicama.

Osim bolesti kože dijagnosticiramo i liječimo bolesti noktiju i kose.

Liječimo kronične bolesti  poput diskoidnog lupusa i rozaceje te kožne promjene u sistemskim autoimunim bolestima  kao što su sistemski lupus, dermatomiozitis i sklerodermije.

Pružamo usluge liječenja autoimunih stečenih kroničnih  buloznih dermatoza koje karakterizira pojava mjehura na koži i sluznicama poput buloznog pemfigoida, pemfigusa i herpetiformnog dermatitisa.

Dijagnosticiramo i liječimo bolesti koje se prenose spolnim putem ( sifilis, gonoreja, ulkus mole, limfogranuloma venerum), bolesti infektivne etiologije  koje se pojavljuju u genitalnoj regiji  ( nespecifični uretritisi, HPV infekcije- kondilomi,  genitalni herpes,  genitalna kandidoza, mollusca contagiosa, svrab).

Ostale djelatnosti

Psihijatrija i psihoterapija

U poliklinici Simonić nastavlja se dugogodišnja ranija suradnja i multidisciplinarni pristup u dijagnostici i liječenju psihosomatskih kožnih bolesti bolesti u djece, adolescenata i odraslih.

Interna medicina – Reumatologija

Reumatologija je subspecijalizacija interne medicine koja se bavi dijagnosticiranjem i liječenjem autoimunih i upalnih reumatskih bolesti.